Aby odbiorca dostrzegł twój biznes powinieneś nie tylko złożyć stronę firmową, lecz również postarać się o jej widoczność na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Do tego kluczowa jest zawartość strony i to czy regularnie dodawane są do niej nowe fachowe i użyteczne dla odbiorcy treści. Ale nie wolno też zignorować tzw. link buildingu, a więc pozyskiwania …
Zapłaciłeś krocie za nową stronę www, jednak ta nie zachęca kolejnych kontrahentów? Jest świetnie zaprogramowana i posiada najnowsze technologie, ale klientów w ogóle nie przybywa? Licznik odsłon stoi w miejscu pomimo Twoich starań? Prawdopodobnie przyczyn należy szukać w małej zauważalności w internecie. Internauci najczęściej korzystają z popularnych wyszukiwarek – każdy przedsiębiorca musi zatem zatroszczyć się …
Wszechobecność internetu oraz komfort użycia go do wyszperania potrzebnych towarów i usług przyczyniła się do tego, że każde przedsiębiorstwo chce obecnie być zauważonym w sieci. Rzecz jasna, samo uruchomienie strony firmowej nie oznacza, iż potencjalni klienci nas znajdą – kluczowa jest bowiem widoczność na wysokich pozycjach wyników wyszukiwania. Mnóstwo małych przedsiębiorstw, które świadczą usługi tylko …
Firmy każdego dnia wprowadzają na rynek nowe produkty i usługi. Skąd osoby decyzyjne wiedzą, czy cena jest odpowiednia, a sam produkt jest odpowiedzią na zapotrzebowanie konsumentów? W tym artykule dowiesz się, co to jest marketing mix i jakie są jego elementy. Poznasz strategię biznesową, która pozwala dowiedzieć się, czy oferowane produkty będą chętnie kupowane. Marketing …
Żartobliwy lub poważny, formalny lub swobodny, rzeczowy lub entuzjastyczny – marki mają różne style komunikacji. Wyjaśniamy, dlaczego tone of voice jest ważny i prezentujemy przykłady jego zastosowania. Czym jest tone of voice? Tone of voice – dosłownie „ton głosu” – to styl komunikacji marki z jej odbiorcami. Chodzi tu o dobór słownictwa, ale nie tylko …
Działania marketingowe można sklasyfikować jako inbound marketing (marketing przychodzący) lub outbound marketing (marketing wychodzący). Sprawdź, czym różnią się te dwie strategie, kto i kiedy powinien je stosować, a także – czy można je ze sobą łączyć. Co to jest inbound marketing? Inbound marketing (marketing przychodzący) to działania marketingowe prowadzone w taki sposób, że to odbiorca …
Bezproblemowe funkcjonowanie firmy wymaga zadbania o mnóstwo szczegółów. Pośród tych uznawanych za istotne jest na przykład przygotowywanie najróżniejszych raportów. Aby jednak mieć pewność, że całość dopięto na ostatni guzik, a sprawozdanie spełnia nawet naprawdę wygórowane wymagania i transparentnie przedstawia kluczowe dane, poleca się powierzenie opracowania projektu raportu tym, którzy zajmują się tym zawodowo. Projekt raportu …
Do produkcji odzieży motocyklowej stosuje się skórę naturalną, nowoczesne tworzywa sztuczne, a także specjalne membrany. To materiały, które wymagają stosowania specjalnych zasad czyszczenia i konserwacji. Ten artykuł pomoże Ci uniknąć błędów, przez które odzież motocyklowa może stracić swój wygląd, trwałość i właściwości. Pielęgnacja tekstylnej odzieży motocyklowej – o czym trzeba pamiętać? Wielu początkujących motocyklistów uważa, …
Kiedy posiadasz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę www, niewątpliwie po czasie rozmyślasz o tym, co zrobić, żeby była ona widoczna pierwszej stronie rezultatów wyszukiwania. Wiadomo wszak, że w dzisiejszych czasach obecność w internecie jest jednym z podłoży sukcesu, gdyż to właśnie stąd gros klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak …
Obecnie utrzymanie klienta jest znacznie tańsze niż pozyskanie nowego. Często jednak również dużo trudniejsze i bardziej pracochłonne. Dlatego od samego początku współpracy powinieneś dbać o zadowolenie swoich klientów. Ewaluacja jest jednym z narzędzi, które Ci w tym pomogą. Ewaluacja doświadczeń klientów – co to jest? Ewaluacja klientów to zbadanie, czy doświadczenie klienta z twoim produktem …