Czemu warto współpracować z agencją SEO?

Aby skorzystać z usług fachowców z agencji SEO, odwiedź https://seo4.net

Przedsiębiorstwa oraz właściciele sklepów internetowych, którzy marzą o tym, by wyświetlać się na wysokich pozycjach w wyszukiwarce, mogą to uzyskać na co najmniej kilka sposobów. Pierwszy, którego nie poleca się, to próbowanie działań osobiście. Nie posiadając wiedzy w tematyce SEO i nie monitorując regularnie komunikatów o modyfikacjach w algorytmie Google, ciężko postępować dobrze i – kluczowe – efektywnie. Kolejny sposób to utworzenie etatu dla profesjonalnego SEOwca, jednakże nie każde przedsiębiorstwo się na to decyduje powodu ograniczeń budżetu. Trzecia metoda to rozpoczęcie współpracy z agencją SEO. Budżet skierowany na zadania agencji SEO można dostosować do możliwości finansowych zlecającego. Atutem współpracy z agencją SEO jest to, że oprócz specjalistów od SEO w pracują tam również osoby od content marketingu, grafiki, programowania oraz kampanii Google Ads, które służą merytoryczną pomocą w tych sferach.

Firma SEO – transparentność jej prac to istotny aspekt

Agencji SEO w Polsce jest bez liku. Na co zwrócić uwagę podczas doboru firmy, która poprawi naszą widoczność w SERP? Zalecamy postawić na markę, która funkcjonuje na rynku od dłuższego czasu. Liczba firm SEO, ale również tych marketingowych i kreatywnych, z miesiąca na miesiąc rośnie, co nie zawsze idzie w parze z jakością usług. Współpracując z firmą, która istnieje od minimum dziesięciu lat, można mieć zaufanie, że ma ona ogromne doświadczenie i może bez trudu zaprezentować szerokie portfolio swoich byłych prac. Na stronach agencji SEO nierzadko znajduje się zakładka z prezentacją tzw. „kejsów”. Przed podpisaniem umowy warto przeanalizować studia takich przypadków, aby sprawdzić, jakich wyników można oczekiwać po agencji, jak również to dla jakich branż pracowała oraz z jakimi przeszkodami się mierzyła. Dobra agencja SEO to taka, której działania są przejrzyste: informuje o harmonogramie prac na najbliższe tygodnie, jak również przesyła sprawozdanie z ukończonych działań i ich efekty.

Kolejny istotny aspekt to spersonalizowana oferta i dostosowanie strategii prac do profilu działalności, którą prowadzi zleceniodawca agencji. Jeśli agencja SEO na pytanie ofertowe reaguje w przeciągu kwadransa, a oferta sprawia wrażenie gotowego szablonu, należy traktować to jak sygnał alarmowy. Po wysłaniu pytania przedstawiciel kompetentnej agencji SEO kontaktuje się z potencjalnym klientem, by dopytać o kolejne dane o firmie, konieczne do przygotowania dla niej wszechstronnej oferty. Chodzi o dane, których nie można wyszukać samodzielnie w sieci, jak np. informacja o prowadzonych do chwili obecnej pracach SEO czy o istotnych dla klienta usługach albo artykułach, które chciałby wypromować.

Opłata za rezultaty – czy to właściwy model rozliczenia z firmą SEO?

Z nieufnością należy potraktować firmy SEO, które oferują typ współpracy z rozliczeniem się za uzyskany wynik. W takim systemie rozliczenie odbywa się dopiero wtedy, kiedy frazy kluczowe zdobędą uzgodnione w umowie pozycje w SERP (przykładowo wejdą do Top10 lub do Top3). To nadal często spotykany model rozliczeń, aczkolwiek wiąże się z wysokim niebezpieczeństwem – można wszak uzyskać błyskawiczne rezultaty łamiąc reguły ustalone przez Google. Nieprzerwanie aktualizowany algorytm także nie pomaga w dotrzymaniu obietnic złożonych klientowi, zatem dobra agencja SEO nigdy nie gwarantuje uzyskania konkretnych efektów. Co do opłaty za usługi firmy SEO, to z rzadka jest ona stała – tradycyjnie w pierwszych tygodniach po podpisaniu umowy konieczne są większe nakłady finansowe, by opracować skrupulatny audyt SEO, a później wprowadzać w życie wszelkie wynikłe z niego sugestie. W kolejnych miesiącach współpracy, jak witryna klienta zostanie już zoptymalizowana, koszty działań bywają dużo mniejsze.

Adres:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]