Na k-myk.pl uzyskasz kompetentną poradę profesjonalistów z agencji PR Kraków
Działania reklamowe powinny być ważnym elementem podnoszenia rozpoznawalności firmy bez względu na to czy jesteśmy właścicielem sklepu, usługodawcą czy wytwórcą. Większe przedsiębiorstwa oraz korporacje stać na stworzenie i utrzymanie własnych działów ds. marketingu, jednak mniejsze biznesy, które sporadycznie prowadzą akcje promocyjne, z reguły szukają wsparcia u agencji reklamowych.
Agencja marketingowa zapewnia wszechstronne usługi
Agencja marketingowa to zespół twórczych osób z wieloletnim doświadczeniem, posiadających szereg kwalifikacji z zakresu branży reklamowej. Dzięki zatrudnieniu ekspertów bardzo dobrze orientujących się zarówno w obszarze tradycyjnych mediów, kampanii marketingowych w internecie (prowadzenie kont social media, klipy i animacje viralowe), jak i grafiki (również przygotowanie do druku), agencja marketingowa jest w stanie zagwarantować klientom wszechstronną obsługę. Nowe firmy mogą zamówić opracowanie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą znaku i szablonami akcydensów (papier firmowy, obwoluty czy wizytówki), a te które dysponują już własnym logo mają pewność, iż zostanie ono prawidłowo użyte na etapie projektowania materiałów reklamowych – folderów, kalendarzy, stoisk targowych lub billboardów. Agencja marketingowa napisze także interesujące, unikalne wpisy na stronę internetową zamawiającego oraz zaplanuje schemat komunikacji z odbiorcami za pośrednictwem popularnych mediów społecznościowych, jak Twitter, Facebook czy Instagram.
Kiedy należy rozważyć współpracę z agencją marketingowa?
Usługi świadczone przez agencje reklamowe adresowane są zwłaszcza do przedsiębiorstw, które nie posiadają swojego działu promocji. Jednak nie znaczy to, że to wyłączny model kooperacji. Działanie agencji w wielu przypadkach polega na wsparciu istniejącego już w przedsiębiorstwie działu ds. reklamy i marketingu. Jeśli zatem nie ma on doświadczenia w przygotowaniu targów, spotkań z klientami czy konferencji, które zwykle wymagają wielopoziomowego planowania, te obowiązki można powierzyć agencji reklamowej. Może ona także posłużyć za narzędzie pomagające w tworzeniu niezawodnej oraz harmonijnej ekipy pracowników – wystarczy zlecić jej zaplanowanie imprezy integracyjnej lub opracowanie planu szkoleń. Na rynku działają setki agencji reklamowych, trzeba jednak nawiązywać współpracę z tymi, które gwarantują dostęp do szerokiego zespołu wykwalifikowanych specjalistów. Pozwala to na powierzenie wszystkich czynności reklamowych jednej agencji, a co za tym idzie – większą kontrolę nad wizerunkiem marki oraz spójnością kampanii.
Adres:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]