Pozycjonowanie stron to szereg działań mających na celu poprawienie widoczności stron w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Im wyżej strona wyświetla się w wynikach wyszukiwania, tym więcej odwiedzin na witrynie, co w efekcie powinno skutkować zwiększeniem przychodów firmy. Innym plusem tego działania jest poprawa rozpoznawalności marki, produktu lub usługi.
Google analizuje wszystkie witryny internetowe na podstawie prawie dwustu przeróżnych wskaźników. Rezultat tej ewaluacji wpływa na to, na której pozycji strona albo jej podstrona pokaże się użytkownikom przeglądarki w wynikach wyszukiwania na konkretną frazę. Za istotne czynniki rankingowe eksperci do spraw SEO uważają między innymi jakość treści, linkowanie (zewnętrzne i wewnętrzne), jak również PageSpeed.
Wyszukując w wyszukiwarce Google dowolną frazę, internaucie ukazuje się wykaz stron, które algorytm ocenił jako najdokładniej odpowiadające na wpisane hasło. Jakie adresy wyświetlają się w wynikach na topowych pozycjach? Najczęściej te, których treść jest odpowiednio wypełniona trafnymi frazami kluczowymi. a zarazem bardzo rozbudowana. Na pozycje nie bez wpływu jest także poprawnie wykonane kodowanie, prędkość wczytywania się strony (zarówno w wersji na mobile, jak i desktopowej), jak również jakość linków prowadzących do naszej witryny.
Czy warto przekazać pozycjonowanie sklepu lub strony internetowej podmiotowi zewnętrznemu?
Algorytm Google regularnie jest modyfikowany, stąd warto zlecić pozycjonowanie i optymalizację sklepów i stron internetowych fachowcom. Wyśmienitym wyborem będzie firma SEO posiadająca długoletnią praktykę w tym obszarze. W takich agencjach zatrudnionych jest wielu ekspertów nie tylko od SEO, lecz również kodowania czy kreatywnego pisania. Pozostawiając pozycjonowanie zewnętrznemu podmiotowi zaoszczędzone środki i czas można zaprząc w inne działania, które również zwiększą dochód firmy.
Pozycjonowanie stron i sklepów w Google – usługa pomagająca dotrzeć do większej grupy klientów klientów
Pozycjonowanie to przede wszystkim usługa adresowana do administratorów stron www, których zadaniem jest demonstracja i sprzedaż wyrobów albo usług przedsiębiorstwa. Prowadząc nawet niszowy biznes nieroztropnie jest w dzisiejszych czasach nie założyć własnej strony firmowej lub ją uruchomić, lecz nie dbać o jej pozycjonowanie. Konkurencja nie ustaje w staraniach o pozyskanie nowych klientów. Wedle statystyk aż 97% klientów sprawdza online informacje o lokalnych markach, co klarownie pokazuje do jak ogromnej grupy klientów można w ten sposób dotrzeć. A pojawienie się adresu strony lub sklepu w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania ogromnie zwiększa szansę, iż klient wybierze naszą ofertę.
Adres:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]