Użyteczność, dostępność, poprawność kodu – to sprawdzi audyt SEO

Audyt – cytując definicję internetowego wydania Słownika Języka Polskiego PWN – to sprawdzenie spółki, firmy lub przedsiębiorstwa pod kątem różnych czynników, między innymi finansowych i organizacyjnych, jak również ocena perspektyw rozwoju. Czym, biorąc powyższe pod uwagę, jest zatem audyt SEO? Jest to wnikliwa analiza strony internetowej, oceniająca różne jej aspekty, jak tytuły i opisy meta, …

Certyfikaty SSL zwiększy zaufanie do Twojej strony

Na początku tego stulecia kwestie bezpieczeństwa cybernetycznego stały się jednymi z najistotniejszych zagadnień z jakimi obecnie się borykamy. Jeszcze kilkanaście lat temu zakupy przez internet stanowiły rzadkość, bankowość internetowa była w powijakach i nie donoszono co dzień o masowych wyciekach danych z serwisów dużych marek. Wraz ze wzrostem świadomości, że dane przekazywane za pośrednictwem sieci …

Tajniki SEO – nienaturalne linki przychodzące

Nienaturalne linki przychodzące są najistotniejszą przyczyną, przez którą na witrynę online może być założony ban od Google. Czy jest sposób na uniknięcie tych surowych konsekwencji? Unikaj nienaturalnych linków przychodzących Nienaturalne linki przychodzące to stosowanie ogromnej liczby odsyłaczy kierujących internautów na naszą witrynę internetową. Manipulują one pozycją strony w przeglądarce i przez to łamią zasady naturalnego …

Usuwanie filtra Google – jak zacząć?

Spostrzegłeś nagły spadek pozycji Twojej domeny? Czy strona przestała też pokazywać się w wyszukiwarce po wpisaniu konkretnych i wypozycjonowanych uprzednio fraz? Mimo działań, strona nie rusza z miejsca w wynikach wyszukiwania Google? Wszystkie te symptomy wskazują na obciążenie strony filtrem Google. Filtr Google – co to takiego? Przede wszystkim należy wyjaśnić czym właściwie są filtry …

Rodzaje pozycjonowania

Funkcjonują 3 popularne strategie pozycjonowania: – pozycjonowanie okresowe, – pozycjonowanie Long Tail, to znaczy na tzw. długi ogon, – pozycjonowanie lokalne. Pozycjonowanie okresowe Pozycjonowanie okresowe pełni specjalną funkcję przed cyklicznymi lub jednorazowymi wydarzeniami, takimi jak finały Pucharu Świata w piłce nożnej, Tłusty Czwartek czy Dzień Ojca. Ten rodzaj pozycjonowania jest wyjątkowo skuteczny, jeśli popularna w …

Pozycjonowanie

Pozycjonowanie stron to szereg działań mających na celu poprawienie widoczności stron w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Im wyżej strona wyświetla się w wynikach wyszukiwania, tym więcej odwiedzin na witrynie, co w efekcie powinno skutkować zwiększeniem przychodów firmy. Innym plusem tego działania jest poprawa rozpoznawalności marki, produktu lub usługi. Google analizuje wszystkie witryny internetowe na podstawie prawie …

Co oznaczają bany i filtry Google

Budowanie prężnej strony internetowej wymaga jej sprawnego pozycjonowania w przeglądarkach, aby była widoczna dla potencjalnych klientów i pojawiała się na pierwszych stronach w wynikach. Bany i filtry Google mogą być zastosowane na witrynę, kiedy firmowa strategia powoduje pogwałcenie norm prawidłowego SEO. Sprawdźmy, co zrobić, kiedy zaistnieją tego typu okoliczności. Bany i filtry Google – co …